BEZPIECZNY HOTEL
Wejście bezpieczeństwa
• na teren Hotelu Carskie Koszary*** Zamościu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy,
• pracownicy i dostawcy wchodzą oddzielnym wejściem na teren obiektu.
• wszyscy Goście, pracownicy jak również dostawcy poddawani są tej samej kontroli temperatury (bezdotykowo),
• Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu,
• każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę co 4 godziny podczas pełnienia obowiązków służbowych,
• w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo osobiste
• zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach,
• zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich,
• w recepcji , restauracji i zapleczu kuchni umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk.
Recepcja
• przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość hotelowy.
• recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach,
• dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu,
• przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej,
• zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych; terminale płatnicze po każdym użyciu są dezynfekowane.
Pokoje
• wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut,
• każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi,
• w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie,
• pracownicy serwisu sprzątającego wyposażeni są w przyłbice lub maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel.
Restauracja
• codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę.
• przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk. Dodatkowo, każdy Gość poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo),
• bufet śniadaniowy obsługiwany jest przez kelnerów lub,
• proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika,
• ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co najmniej2 metry,
• dezynfekujemy stoliki i podkładki w restauracji po każdym Gościu
• wszystkie posiłki przygotowywane są w warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny,
• kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach.
KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie.