BEZPIECZNY HOTEL

Wejście bezpieczeństwa

• na teren Hotelu Carskie Koszary*** Zamościu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy,

• pracownicy i dostawcy wchodzą oddzielnym wejściem na teren obiektu.

• wszyscy Goście, pracownicy jak również dostawcy poddawani są tej samej kontroli temperatury (bezdotykowo),

• Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu,

• każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę co 4 godziny podczas pełnienia obowiązków służbowych,

• w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo osobiste

• zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach,

• zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich,

• w recepcji , restauracji i zapleczu kuchni umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk.

Recepcja

• przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość hotelowy.

• recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach,

• dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu,

• przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej,

• zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych; terminale płatnicze po każdym użyciu są dezynfekowane.

Pokoje

• wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut,

• każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi,

• w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie,

• pracownicy serwisu sprzątającego wyposażeni są w przyłbice lub maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel.

Restauracja

• codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę.

• przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk. Dodatkowo, każdy Gość poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo),

• bufet śniadaniowy obsługiwany jest przez kelnerów lub,

• proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika,

• ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co najmniej2 metry,

• dezynfekujemy stoliki i podkładki w restauracji po każdym Gościu

• wszystkie posiłki przygotowywane są w warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny,

• kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach.

KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie.